Produsele ajung la destinatie in cca. 24 de ore pentru comenzile plasate pana la ora 13, pentru comenzile plasate dupa ora 13 timpul de tranzit este de cca. 48 de ore. Aceasta procedura este valabila de luni pana joi, comenzile plasate sambata si duminica vor fi expediate luni si vor ajunge la destinatie marti.
Produsele comandate vor fi aduse la "Adresa de livrare" din formularul de comanda de catre firme de curierat. Transportul este oferit GRATUIT pentru cumparaturi de minim 250 lei la orice adresa din Bucuresti, cu firma Bookurier, si pentru cumparaturi de minim 600 lei la orice adresa de pe teritoriul Romaniei, cu curierul hotarat de noi pentru fiecare locatie in parte. Transport gratuit inseamna ca dvs. nu achitati transportul, dar noi DA. De aceea va rugam sa acceptati sa alegem noi curierul potrivit care sa ajunga la dvs. la timp. Va vom anunta pe email si SMS asupra livrarii si a curierului ales, astfel incat sa cunoasteti toate detaliile inainte de sosirea acestuia.
Pentru cumparaturi sub 250 lei, respectiv 600 lei, se va achita fata de pretul produselor valoarea transportului, care va fi comunicata cumparatorului la finalizarea comenzii.
Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului. Acestea vor fi ambalate individual in elemente de protectie ( folie cu bule, hartie ) in interiorul cutiilor proprii cu care au fost livrate din fabrica.
Receptia si returnarea produselor
In cazul produselor ce prezinta deficiente de fabricatie care au trecut de controlul calitatii, dar au ajuns in posesia dvs., inlocuirea se va face in ziua imediat urmatoare constatarii, pe cheltuiala noastra, in urma unei fotografii sau film facute de dvs. asupra defectului si trimise la nr. de telefon 0733.393.261. Reclamatiile privind calitatea se vor lua in considerare daca acestea au fost facute in ziua primirii coletului de la curier, in caz contrar se va considera ca produsele nu prezinta deficiente calitative/cantitative.
V-ati razgandit? Este in regula. Indiferent de motiv, va asiguram ca vom returna banii ( cu exceptia costului de livrare initial ) dupa ce produsele ne sunt returnate, in acelasi mod cum au fost trimise catre dvs.- cu toate etichetele pe produs, in cutia produsului intacta si apoi in cutia de transport cu care produsele au ajuns la dvs. Va rugam acordati atentie modului de ambalare, pentru ca obiectele returnate sa poata fi revandute.
In cazul in care doriti inlocuirea cu un alt produs, acest lucru NU se poate realiza prin modalitatea "Colet la schimb ". Odata ce produsul returnat va ajunge la noi in depozit, va vom anunta ca a ajuns in stare corespunzatoare, si in acel moment decidem impreuna daca doriti un alt produs sau va returnam contravaloarea produsului. Avand in vedere ca transporturile sunt realizate de curieri, care uneori nu ajung la destinatie de pe o zi pe alta, procesul de inlocuire a unui produs poate dura, in acest mod de lucru, mai mult de o saptamana.
Daca doriti sa returnati produsele fara nici un cost de transport, va asteptam la depozitul nostru din Sos. Berceni nr. 54, Bucuresti.
Daca doriti sau sunteti nevoiti sa returnati obiectele prin curier rapid, va rugam sa completati formularul de retur de mai jos, care poate fi trimis catre noi pe email vanzari@bohemia.ro , whatapp 0733393261, sau asezat in coletul returnat.
Daca produsele trebuie inlocuite din cauza ca nu sunt ceea ce va doriti, returnarea va fi efectuata de dvs, inclusiv costul transportului de returnare va fi achitat de dvs., folosind curierul dorit (NU Posta Romana). Va recomandam platforma WWW.ALLPACKA.RO.
Produsele vor fi trimise prin curierul rapid hotarat de dvs( nu Posta Romana) la adresa:
Omnicom 2000 srl ( Ardeleanu Ruxandra ) Soseaua Berceni nr.54 Sector 4 , cod postal 041918 Bucuresti
Tel. 0733393261, adresa de mail vanzari@bohemia.ro . Specificati ca pachetul livrat de dvs. contine obiecte decorative.
Produsele returnate trebuie sa fie ambalate corespunzator pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, si sa aiba cutia intacta. Produsele incomplete, deteriorate, fara etichete, fara cutie, nu pot fi acceptate. Obiectele trebuie impachetate cu grija intr-o cutie de transport, cu protectiile initiale trimise de noi ( hartii, cartoane, folie cu bule, pe toate partile obiectului ).
Noi acordam o mare seriozitate verificarii, ambalarii si livrarii produselor, de aceea orice solicitare de retur este o grija pe care va rugam sa o acordati produselor noastre. Va asteptam oricand telefonul pentru sfaturi,
Echipa www.bohemia.ro
Acest site foloseste cookie! Afla mai multe.